Veel gestelde vragen

Bel gerust als uw vraag er niet tussen staat: 085 487 57 77

Wanneer kan ik mij aanmelden voor hulp?

De hulp van Zorg Intens wordt breed ingezet. U kunt zich bijvoorbeeld aanmelden wanneer u problemen heeft met douchen en aankleden, moeite heeft met het omgaan met geld of het doen van het huishouden. Maar ook wanneer u angsten kent of stress in winkels of openbare ruimtes, kampt met psychische problemen en/of verslavingen. Klik hier voor contact

Hoe kan ik mij aanmelden?

Aanmelden kan via het algemene telefoonnummer 085-487 57 77 of door het invullen van het aanmeldformulier. 

Heeft Zorg Intens een wachtlijst?

Nee, er zijn geen wachtlijsten bij Zorg Intens. Wel is er goedkeuring van uw gemeente nodig om met de zorg te kunnen starten. Mocht er acuut hulp nodig zijn, dan doen wij er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen.

Wat kan ik verwachten van de ondersteuning?

Doorgaans krijg je één vast contactpersoon. De gemeente en Zorg Intens schatten samen in hoeveel zorg er nodig is. Dit kan variëren van iedere dag naar eens per week. Je werkt aan een begeleidingsplan die jullie samen hebben opgesteld.

In welke gemeenten in de provincies Friesland, Groningen en Drenthe is Zorg Intens actief?

Zorg Intens heeft met de volgende gemeenten afspraken:
Klik hier voor een overzicht

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Onze medewerkers doen hun werk met de beste intenties en streven naar begeleiding die naadloos aansluit bij uw wensen. Is er desondanks toch iets waarover u niet tevreden bent? Bespreek dit dan altijd eerst met uw vaste begeleider en/of eventueel met zijn of haar leidinggevende. Komt u er samen niet uit, dan vindt u hier onze klachtenprocedure.

Hoe zit het met mijn privacy?

Wij gaan uiterst zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens en volgen strikt de richtlijnen met betrekking tot de AVG.

Lees op deze pagina onze complete privacy verklaring

Heeft Zorg Intens een Cliëntenraad?

Ja, Zorg Intens heeft een Cliëntenraad.

De Cliëntenraad heeft het wettelijk recht om gevraagd en ongevraagd advies te geven aan de Directie van Zorg Intens over de zorg- en dienstverlening. Zij heeft recht op informatie zoals het zorgbeleid of de klachtenregeling. In een tweejaarlijks overleg komen de Cliëntenraad en de Directie bij elkaar.

Secured By miniOrange